24 Nisan 2013 Çarşamba

Kullandıklarım-1



kullandığım 2 cilt bakım kremi ve bir makyaj temizleyiciyi yazacayım dedim. sıradan geçelim:



la rocha posay effaclar duo: normalde cildimde çok sivilce vs olmuyordu ama siyah noktayı çok kolaylıkla olışturan bir cilde sahibim. son zamanlarda birden sivilcelerimin de oluşmasıyla cildimi yağlı belleyip bu kremi aldım aşağıdaki kuzeniyle birlikte. bunu sabah aşağıdakini akşamları sürdüm 1 ay boyunca.

dermokozmetik bir ürün ve içerik olarak muhakkak ki faydalıdır. ancak benim cildimi çok kuruttu. cildiniz yapyağlı değilse tavsiye etmem. kullandıktan sonra sivilcelerim arttı, meğer cilt nemsiz kalınc sebum üretimi artıyor sivilce ve siyah nokta üretimi kolaylaşıyormuş. biraz da pahalıca olduğundan şimdi atmaya kıyamıyorum, sadece çıkan sivilcelerin olduğu yere bölgesel olarak sürüyorum tüm yüzüme sürmek yerine.




la roche posay effaclar k: bu kremle ilgili de yukarıda yazdıklarım geçerli. duo'dan farkı bunun biraz daha sıvımsı olması, duo daha kremsi. ama ikisi de sürüleiblirliği rahat, çok hafif ve ferah kokulu kremler. benim cildim çok yağlı kurutamıyorum diyorsanız tavsiye ederim.

hem duo'yu hem de k'yı kullanırken yüzünüz hafif hafif soyulacağından 25-30 spf güneş kremi kullanmak şart.



eau termale avene lotion miscellaire: çok fazla makyaj yapmadığım için sürdüğüm iki damla fondöteni azıcık kaş kalemini ve rimeli çıkarmak için makyaj temizleme suyu/jeli vs kullanmıyordum esasında. ancak geçenlerde başka ürün almak için eczaneye gittiğimde avene'in bu ürünü indirmdeydi, eczacı da yukarıda bahsettiğim sivilcelerimi görünce cildiniz hassaslaşmış bunu temizleyici ve losyon olarak kullanın hem indirimde diyerek bana bu ürünü kaktı :)

ama kendisinden gayet memnunum, çok hafif, yağsız bir formülü ve hoş da bir kokusu var. üstünde durulanmaz yazıyor ben yüzümü yıkamayınca rahat etmediğim için yine de biraz durup durluyorum. hafif makyajı temizce çıkaraibliyor. ancak yoğun fondöten, göz kalemi, eyeliner vs. kullanıyorsanız yine de çıkarır diye tahmin etsem de sizi biraz zorlayabilir.

son dönemde denediğim bu 3 ürünü merak ederseniz yardımcı olur diye umuyorum.

esen kalın.

Hiç yorum yok: