29 Ekim 2013 Salı

Tığla Örülmüş/Crochet Koltuk Örtüsü


Merhaba,

6 ay süren bir faaliyetten sonra yukarıdaki örtüyü tamamladım.  Başlangıçta battaniye olmasını planlamıştım ama örneği itibariyle çok delikli olduğundan battaniye diye başladığım şey koltuk örtüsü olarak bitti.

Çok sevdiğim birinin yorumu bence sonucu çok iyi ifade etti: "Bana bu tip şeyler otantik geliyor ama el emeği göz nuru olduğu için başarılı. Yani böyle bir şeyi satın alıp oraya koymazsın ama emek verildiği için eşyanın hikayesi olmuş."

Bitmeye çok yakınken:

İlk örgü denemem olduğundan kendi adıma acemiliklerim şunlar bence: renkler pastel olmalıydı, bense yumak halindeki görünümlerine aldanım çok canlı renkler seçmişim, biraz cırt bi koltuk örtüsü oldu.

Bir de battaniye planladığımda bir daha daha yoğun bir model yaparım, model battaniye omaya pek uygun değil.


 Bilenler anlayacaktır çok basit bir örnek aslında, yakın çekimlerini de koyuyorum örnek için:



Hatalarımdan ders aldım ve aklımdaki koltuk yastığı kılıfı için aşağıdaki iki rengi aldım, tunus işi bir kılıf yapmayı deneyeceğim :)


Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok: