23 Nisan 2015 Perşembe

Body Shop - Fuji Green Tea Serisi


Görüyorsunuz pek değerli okuyanlarım, günde iki post yapıyorum. Blogumun yazarıyım.



Yeminliydim. Body Shop'tan kokusuna kanıp ürün almamaya yeminliydim. Ama baktım ki daha önceki fuzuli alışverişlerimden kalan evdeki yığını tüketmişim, şu gördüğünüz seriye gözümün kaymasına engel olamadım. Ama iyi ki almışım, evde minik bir spa ortamı estiriyorlar kendileri. 3'ü bir arada olunca koku açısındna oldukça başarılı. Sıkınıp sürünüp gözlerinisi kapatıp 3 saat spa'da gibi hissedebilirsiniz. Body shop ürünleri değil ama hayal bedava.



Body Scrub: Çok hazzettiğim bir scrub olamadı. Çünkü vücut scrubının granülleri daha büyük olmalı, sürerken daha çok hissedilmeli. Bu çok yumuşak bir scrub, sürdüğüm yerde kan dolaşımını hızlandırdığını hissetmedim.


Body Butter: Klasik body shop vücut kremi. Kıvamı biraz yoğun, sürülmesi biraz zor. Kokusu yoğun ve kalıcı. Aşağıdaki vücut spreyi tek başına kokuyu tam sağlayamıyor, bununla birlikte kullanıldığında koku tam kapasite hale geliyor. Kısaca kokusu için alınır.



Bunu duştan sonra body butterı sürüp üzerinde vücut spreyi şeklinde kullandım. Parfüm olarak kullanılacak bir ürün değil, çok uçucu. Hiç kalıcı değil. Am duştan sonra ferahlamak, body butterla birlikte spa ortamı yaşamak için ideal. Bu ara da ofise götürdüm, bunaldıkça kolonya gibi bileklerime sıkıyorum.  Sevdim. 

Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok: