1 Eylül 2016 Perşembe

Ağustos 2016



Merhaba sevgili okur. Artık serin serin Eylül geldiği, vıcık vıcık güneş tepemizden çekileceği için mutlu olduğumdan Ağustos postunu biraz uzun tuttum. Bol fotoğraflı az yazılı. Buyrun.



Bu seriyi okuyorum. İkinci kitabı bitirdim, üçüncüye başladım. Charlain Harris'i çok seviyorum, çok sürükleyici ve zevkli yazıyor.



İlk kitap olan Grave Sight'ı 8.3 saatte okumuşum.




İkinci kitap Grave Surprise'ı ise 7.9 saatte.


Böyle uyandığım sabahlar çok huzurlu.


Bi de evi temizleyip pırıl pırıl evde kahve içeceğim zamanlar.


Kahvaltı çeşitlendirme denemelerimden pastırmalı kaşarlı ısırmalık,


breakfast muffin,


ve asparagus&cheese pastry.



Instagramın snapchat tarzı yeni uygulamasını aktif kullanıyorum :)


Kahvaltı yaparken olsun bamya temizlerken olsun hep the Flash izledim.



Böyle et, sebze, patates yanyana menülerimi çok seviyorum. Hem sağlıklı, hem ekmeksiz doyurucu hem kilo yapmaz.


Bazen patatesin yerini pilav alır.

Bu ayki favori yiyeceğim fırında tamamen yağsız ve baharatlı kabak. Köri ve kekikle tatlandırdığım yoğurda batırıp batırıp yedik. Nefis nefisti. Yemeğin yanına da olur sağlıklı atıştırmalık olarak da.



İlk kez Creme Brulee yaptım. Ne yalan söyliyim fena olmadı.


Satisfaction (soldaki) ile Californication (sağdaki).


Temsili film izleme fotosunun altına izlediğim filmleri yazayım: Zootrapolis, Blue Jasmine, Irrational Man ve Scoop.

İlki anime, sonrakiler Woody Allen filmleri. Woody Allen çok severim.

Bu tarzı instagramda gördüm, İngiltere'de bir mağazadan, çok beğendim. Bluze de pantolona da bayıldım. Kemikli vücutta güzel durur.


Bu gömlek de aynı mağazadan. Çok sevimli ve şık bence. Du bakalım alırız belki bi şekil.

Okullar da Eylül'de açıldığından Eylül bana hep yeni başlangıç ayı gibi gelir. Güzel yeni başlangıçların olduğu, huzurlu bir Eylül diler, hepinizi öperim.

Sevgiler.

Hiç yorum yok: