29 Kasım 2014 Cumartesi

Kasım 2014


Merhaba Değerli Blog Ziyaretçim,

Hazır kış gelmişken, örgüsel faaliyetlerin tavan yapmışken, evde daha çok vakit geçiriyorken, Kasım da bitiyorken neden aylık postlarıma geri dönmeyeyim ki dedim.

Aralık, sen geç otur. Ben Kasım'ı geçireyim geliyorum.


Bu ay annanem bizdeydi a dostlar. Kendisi dünyanın en komik insanlarından biri olabilir. Şivesi, gündelik yaşam hikayeleri, dedikoduları, gençlik hikayeleri ile bayağı eğlendik.

Hem çok yorulmuş olduğumdan hem de hazır annanem bizdeyken 2 gün izin aldım. Bu da "nasılsa yarın izinliyim, nasılsa erken kalkma derdi yok, nasılsa hayat güzel" kutlaması idi. (Duyan da geç kalkabiliyorum sanır, max. 9'da ayaktayım.)

Barcelona'dan aldığım cava'yı içtik. "Codorniu" markası. Oldukça güzeldi. Giderseniz tavsiye ederim.


Ertesi gün İkea'ya gittik. Aslında amaç annanemin gönlünü eylemekti. Ama bi gittim ki yılbaşı süsleri, çam ağaçları gelmiş. E hadi dedim, ne duruyoruz.


Ağacımızı süsledik o gün. Henüz sevdiğim ışığı bulamadığımdan ışıklandırması yok. Ama süslemesi tamam. Kendisini daha ihtişamlı fotolarını "yılbaşı özel"e saklıyor, bu yakın çekim fotosuyla geçiyorum şimdilik hızlıca.



Bu kaktüsü de Ikea'dan aldım. Besleyeceğim. Bir ara çok her yerdeydi bu mini kaktüsler, sonra azalarak bitti.


İkea'dan dönünde ipçiye uğradık. Bir kazak başladık o gün.


Tam üstüme göre olsun, otursun, moda insanın kendine yapışanı giymesidir derken derken 3 haftada ancak bitti. 2-3 defa söküp başa dönmem gerekti. Ne demiş Şebnem Ferah, sil baştan başlamak gerek bazen. Akıbeti böyle oldu. Pek sevdim. Yumuşacık.


O kazağı bitirince yeni bir tane başladım. Bu iki renkli olacak, yukarıda ve aşağıda tek rengi görüyorsunuz.



Bu ay enternasyonal bir alışverişe giriştim. Liseden beri saat takmıyordum. Son 1 aydır bir saat takasım gelmekler bir saat takasım gelmekler. Saat bakınır oldum etrafımdan.

Bu DanielWellington saatler çok gönlüme göreydi. Ama Türkiye'de satılmıyor idi. Kendi sitesinden sipariş verdim.

Normalde 2-3 günde gelir. De bizim gümrükte tutulma olayı olunca, bayağı uğraşıtım UPS aracılığıyla. Neyse 2 haftada gümrük vergisini, KDV'sini de bir şekil ödeyip getirttim. Yurtdışından dandik alışverişler gurusu oldum çıktım. Hangi kargo firması hangi hizmetleri verir, kaç günde gelir, karşılaşılabilecek zorluklar nelerdir. Bana sorun.




Uzaktan almama rağmen pek hoşlaştım. Bileğime de uyduğunu düşünüyorum. Böyle kalınlığı olmayan ama geniş erkek saaati gibi saat seviyorsanız bu markayı şiddetle öneririm. Vintage ruhu da var :)


Kış geldi, şapkalar takıldı. Bu şapka çok sevdiğim birinin hediyesi. Annem ilen istinye park'a gidiyor idik bir sabahın köründe kırmızı palto bakmaya.


Bu yavrucanı da bir petshop'ta gördüm. 2000 TL'ye satıyorlardı. Ağırıma gitti biraz satılıyor olması. Alıp onu bu hayattan kurtarmak istedim. Ama parayla kedi satın almak da bu duruma alet olmak olacaktı. Karmaşık duygular içinde ayrıldım kendisinden.

Bir scottish fold evlat edinesim var. Niyetim ciddi. Bi buldurun be.

İyi aralıklar. Sevgiler.

Hiç yorum yok: