2 Ekim 2015 Cuma

Eylül 2015


Bu ay favori dizi Narcos'tu benim için. Başladım ve bitirdim.


Şu Chanel ruju ruj çantama kattım. Kattım da ne oldu, 2 gün sürdüm sonra yine hep sürdüğüm dudak rengi daha gündelik rujuma döndüm. Bu kırmızı ruj da ööyle dolabı bekliyor. Almamak lazım, israf. Yine de numarasını merak ederseniz Rouge Allure serisinin Passion isimli kırmızı ruju.


Bi de bu ay çok sushili geçti. Önce Miyabi Sushi'ye gittim.  Yukarıdaki foto ordan. Sonra bir gün Udonya'ya gittim. Onun resimleri yok. Miyabi'yi tavsiye ederim, çok lezzetli ortamı da güzel. Udonya Miyabi'den sonra eksik kalıyor.


Ayın başlarında daha yazdı, havuze gittim. Aman yaz da gitti diye sızlanacağımı sanmayın. Tertemiz havalı kış geliyor yaşasın.


Bir pazar günü yine pazar alışverişi yapmış idim. Sonra şu kuzu kulağını her şeye katacak sınır tanımayacak idim.


Kitaplardan da şunu okudum. Gülseren Budayıcıoğlu'nun Ankara ve İstanbul'da terapi merkezi var, Madalyon isminde. Ben kitabı orada görmüştüm bir psikoloğun masasında. Kitapçıda da görünce hatırladım aldım. Kolay okunuyor, bilnçaltının kaderimizi tayin ettiği gibi benim de çok inandığım tezden hareket ediyor. Aşırı yeni bir şey kattığını söyleyemem ama okurken güzel vakit geçirdim.


Bi akşam hiç bi şey pişirmek istemedim, hamurlu bişey de yemek istemedim. Avakado, domates ve ton balığı ile şu tabağı hazırladım. Güzel ve hafif oldu.


İsmayil Ceykıb'ın elinin kolunun arkasından Walking Dead izledim biraz.


Yediklerime içtiklerime gelirsek, soğuk kahve yaptım bir akşam uyumasam da dizi izlesem çalışmalarım kapsamında.


Bi gün de nutellelı tarçınlı kek.


Bazen üşenmeyip kahvaltı hazırladım.


Bazen üşenip kefir, meyve ve yulaf ezmesini karıştırıp kefirshake yaptım.


Bağzı akşamlar çok güzel, İrlanda'dan getirdiğim Jameson'umla tatlı tatlı sarhoş oldum.


Yine kitabımı okurken.


Bi de Mudo'dan şu vintage yatak örtüsünü aldım. Çok eski gibi ve güzel değil mi? 


Sevgiler.

4 yorum:

Tuanayna dedi ki...

Soğuk kahve çeşitlerini (uydurmasyon) ben de çok seviyorum ve tatlı sarhoşluk hallerini,

as royal as a queen dedi ki...

:) kışın baileys ya da viski katılarak soğuk kahve ve tatlı sarhoşluk hali hep bir arada da sağlanabiliyor. o daha da güzel bişey.

Tuanayna dedi ki...

:) sertt

Tuanayna dedi ki...

:) sertt