25 Ekim 2015 Pazar

Kahvaltı Menüleri -2


Bir önceki kahvaltı postumda eve yeni taşınmıştım. Aradan geçen zamanda olayı çeşitlendirdim, bu hafta 7 günün 7sinde evde dört başı bayındır kahvaltılar yapınca bir post daha kondurayım dedim.


Pazartesi: Limonlu kek yapmış idim. Sizin de aç karnına tatlı yiyince içiniz bayılır mı? Benim öyle olur. O yüzden kekten önce bir haşlanmış yumurta. Sonra kek ve bir kupa sıcak süte katılacak olan double espresso.


Salı: Bugün kendimce Ege kahvaltısı hazırlıyorum. Yeşil ve siyah zeytinli, bitkili.
Ekmek bulamadığım için eti form yiyorum - ekmek almayı unutmuşum-. Yanında çay.



Çarşamba: Büyük bir kase örgü peynir, salatalık, avokado, domates salatası. Yanında da yine ekmeksizlikten 2 tane eti form. Zaten avokado ve örgü peynir bayağı doyurucu, ekmeğe ihtiyaç kalmıyor.



Perşembe: Bugün biraz daha üşengecim. Greyfurt doğrayıp bi de sucuklu-kaşarlı tost yapıyorum bitti gitti.

Cuma: Haftanın son günü, huzura ermeye 8 saatçik kala. Sadece corn flakes ve meyveler gözüküyor ama aslında ağırlıklı olarak müsli var altta, 2 tatlı kaşığı da pekmezle tatlandırıyorum konuyu. Üstüne süt, yanına da americano.

Bu postun en sevdiğim fotoğrafı da bu oldu çünkü ayaklarını yediğimin İsmaili patilerini sokmuş fotoya minik minik.




Cumartesi: Haftasonuna yakışır bir sucuklu yumurta. Bu defa ekmeğim var, kepek ekmek ve kefir.



Pazar: Bu da bugün. Yataktan zor çıktım ama tam çıktım. Elimde malzeme önünde de kocaa bi pazar olan insan rahatlığıyla nispeten uzun kahvaltı hazırladım. Sandviç ekmeklerini dün almış idim.
Bi de "if you want breadkfast in bed, sleep in the kitchen" temalı kupam bence çok cool.

Mandalina marmelatını da Bodrum'dan dönerken havaalanından almıştım.  Bana göre fazla tatlı çıktı, daha ekşimsi isterdim. Bir ara keke katıp mandalina aromalı kek yapıcam, bu şekerlilikle bayağı uygun olur bence.

Haydin iyi haftalar, güzel güzel kahvaltı yapın metabolizmanız hızlı başlasın güne, kilo almayın.

Öptüm.

1 yorum:

beyazbegonvil dedi ki...

Baykuşlu kahve fincanına bayıldım :) Blogunu takipteyim tatlım .Blogumda bir çekilişim var beklerim :)
http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2015/10/beyazbegonvil-ve-essence-ile-2-kisiye.html
Essence ile iki kişiye makyaj malzemeleri ile dolu bir çanta hediye ediyoruz.