15 Mart 2016 Salı

Yemek Günlüğü - 15 Mart 2016



Kahvaltı vişneli yoğurt ve şu meyveli müsliden yedim. Yanında sade bir americano.

Vişneli yoğurt dediğim aslında yoğurda 3 tatlı kaşığı ev yapımı anneannemin yaptığı vişne reçelinden karıştırmak. Eskiden Eti'nin Lifalif'inden alıyordum müsli olarak. Ama biraz yavan gelmeye başladı. Bi de bunu demeyeyim dedim. Daha tok bir tadı var. Bir süre bundan devam ederim.



Öğlen mantı, üzerine de tereyağlı salçalı sos. Evet hep en abarttığım öğün öğlen yemeğidir. Bunun da tamamını yedim. Aslında tabaktan taşar görünmesine rağmen aşırı çok değil, tabak da biraz küçük :) Yoğurt da var ama en alta koyduğumdam görünmüyor.


Öğlen mantı yediğimden akşam üzeri bile canım hala bişey istemiyordu. Ancak can sıkıntısından, iş dışı bişey yapma isteğinden vs. bi Danette yiyim dedim. Ondan da 2 kaşık ancak aldım, kahveden de 2 yudum. Sonra canım istemedi. Yine de bi parça yedim diye ekliyorum.


Akşama derin dondurucuda tuttuğum yerli somondan bir parça yaptım. Öylece buzunu çözdürüp fırına koydum, ne yağ ne bişey öylece. Yanına da domatesli kuskus pilavı ve rokalı maydonozlu salata yaptım.

Karşıdaki ucu gözüken küçük tabak da İsmail'in balığı :) Aynısından ona da verdim bi parça, yemedi pezemenk.


Şu an da şu nacizane meyve salatamı yiyerek bu postu yazıyorum. 1 kivi, 1 muz ve 1 elma. Yanında da ekinezyalı çay.

Aslında akşam hafif yediğimi düşünüyor ve küçük bir brownie ile kahve planlıyordum. Ancak yemekten sonra duş aldım ve kendimi temiz temiz hissedince junk food yiyip pisletmiyim dedim :)

Siz tüm bunların yanına en az 1 yeşil çay ve 7-8 bardak su da ekleyin tabii. Onları çekip koymuyorum.

Bu poşetteki meyve çaylarından da biraz kıllanıyorum. Sağlıklı falan da çok renk veriyor poşetteki ot. Bi de aromalılar bunlar. Bir ara gerçek ot olarak alıp minik tel süzgeçlerde demlemeli çaylar konusuna eğileceğim. Şimdi eğilirsem evdeki mevcut poşet bitki çayları boşa gider, atarım biliyorum. O yüzden eğilmiyorum. Gerçi onlar da bitene kadar yaz gelir, sıcakta da bitki çayı pek içmiyorum. Artık seneye inceler yazarım bu konutu. (Taa gelecek sene için reklam verdi.)

Bugün yediklerim görünümü altında hayat hikayemi anlattığım bir yazının daha sonuna geldik.

Sağlıklı beslenmeler, öperim.

Hiç yorum yok: