7 Mart 2016 Pazartesi

Yemek Günlüğü - 7 Mart 2016




Sabah 8'de kahvaltıda 3 küçük sandviç ekmeğinin arasına salam ve labne peynir, yanında kırmızı kahvaltılık biber ve zeytin. Hepsini yedim.


Öğlen eti nohut kavurma, pirinç pilavı, yoğurt. Mmm.


Tabi yemek yiyince uykum geldi. Az sütlü bir americano, yanında da canımın tatlı istemesi nedeniyle yarım cookie.


Öğleden sonra gitmiş efendi gibi küçük bir elmamı almış idim marketten, onu yıkamak için ofisteki mutfağa girince kadayıf gördüm kutuda. Rabbitom kadayıf nasip etmiş, e alayım o zaman bi parça. Elmanın da yarısını yedim. Yanında yine bir americano daha. (Uykusu gitmiyordu.)


Hem cookie hem kadayıf yiyince akşamı hafif tuttum (Canan Karatay hocam görse verecek izahım yok). İsmaille birer tavuk pirzola yedik (bu defa yarısını yedi tipsiz). Onunki haşlamaydı benimki yağsız tavada. Üstüne hardal,  yanına da haşlanmış bezelye koydum kendiminkinin.


Şimdi de şu çileklerimi yiyip chai aromalı yeşil çayımı içerek Death Note'umu izlemeye dönerim. Sizlere de sağlıklı beslenmeler dilerim.

Sevgiler.

Hiç yorum yok: