15 Nisan 2014 Salı

Clinique Alışverişi



Haftasonu Boyer'de Clinique'in böyle bir 3'lü paketi kampanyadaydı. Bense Dior rimelim kuruduğundan rimel arayışındaydım. Aslında rimelimden memnundum ve tekrar aynısından alabilirdim, zaten son 6 rimeldir aynısını kullanıyorum. Ancak kendisinin fiyatı 82 TL olduğundan kıyamıyor ve son 1 aydır erteliyordum rimel alışverişini. Clinique'in bu paketini de görünce rimele 82 TL verene kadar bu pakete 99 TL vereyim deyip aldım.




İçinde bir tam boy rimel, bir chubby stick ruj ve bir de nemlendirici var.



Clinique'in chubby stickini uzun zamandır merak ediyordum, denemiş olacağım için mutluyum.

Paketinde kırmızı gibi duruyor ama sürünce hafif mercanımsı bir pembe. Bayağı doğal duruyor yine de renk veriyor. Yani Boyner'de denediğim tester'ı üzerinden konuşuyorum. Bunu henüz deneyemedim, deneyince yazarım.


Clinique High Impact Mascara: Bunun küçük boyunu daha önce duty free'den yaptığım bir alışverişte hediye vermişlerdi denemiştim. Gayet uzatıyor ve topaklanma yapmıyordu, temel beklentim de bu zaten rimelden. Ancak kendisi de 64 TL olduğundan bunu alana kadar Dior'a devam ederim diye tam boyunu almamıştım. Memnun kalırım diye tahmin ediyorum.



Bu da pakette bulunanlardan en az ilgimi çeken, nemlendirici. Şu an Kiehls'in nemlendiricisini kullandığımdan onun bitmesini bekleyeceğim bunu açmak için.

Açıkçası nemlendiricide eczane ürünlerinden şaşmamak lazım diye düşünüyorum, Kiehls'i de övgülere dayanamayıp almıştım. Bunu da kullanırım ama tekrar alacağımı şimdiden sanmıyorum zira kozmetikimsi bir nemlendirici neticede. Tabi belli de olmaz, kadife yaparsa cildimi kozmetik dinlemem alırım :)

Bu minik alışverişimden bahsetmek istedim.

Esen kalın.

Hiç yorum yok: