30 Nisan 2014 Çarşamba

Sheinside ve Ebay - Takı Alışverişi

Merhaba,

Ebay'den 1, Sheinside'dan 2 kolye sipariş etmiştim. Art arda geldiler. Yaşasın beklenmedik anda kargo gelmesi!

İkisi de ilk kez alışveriş yaptığım sitelerdi. Ebay'den alışveriş yapmamış kimse yoktur sanırım, o yüzden bahsetmek bana pek düşmez :).  Kısaca şöyle: paypal hesabı kullanmadan doğrudan kredi kartıyla da alışveriş yapılabiliyormuş. Ancak kargomun hangi aşamada ve nerede bulunduğunu takip edemedim, belki paypal hesabım olsa edebilirdim bilemiyorum. Elime geçmese de üzülmeyeceğim, gözden çıkarabileceğim tutarlarda siparişler vermeye devam edebilirim gelecekte. Zira biraz "siparişi ver, gelirse senindir gelmezse hiç senin olmamıştır" hissiyatında oldum kargomu beklediğim 20 günlük dönemde. Elime geçeceğinden hiç emin olamadım.

Sheinside ise süper süper süper bir site: Yurtdışından alışverişte daha önce Asos'u 4-5 defa kullanmıştım.  Orada da bir sefer sıkıntı yaşadım, yardımcı oldular ve neticede hepsinde siparişim elime sağlam ulaştı. Ancak sheinside  kesinlikle daha iyi,  tüm övgüleri hak ediyor. Neden?

Çünkü siparişi verdiğiniz andan itibaren sanki trendyol'dan markafoni'den sipariş vermişçesine takibi mümkün. Sipariş kargoya verilene kadar "paid" gözüküyor, verilince "shipped" aşamasına geçiliyor ve orderınızı takip etmeniz için bir link ile bir tracking number veriliyor. Buradan kargonuz gönderici ülkeden çıktı mı, türkiye'ye vardı mı, -benim olayımda- istanbul'a geldi mi, istanbul'da ne durumda heppisini görebiliyorsunuz. Gözünüz arkada kalmıyor.

Gelelim kolyelere:




Bu geyikli şu sıralar favorim. Özellikle böyle "gömlek üstü kazak"la çok sevimli olduğunu düşünüyorum. Yazın da t-shirtlerle elbiselerle takarım hiç durmam.




Bu somon rengi çiçekli kolyeyi henüz takamadım, sıra gelmedi. Geyiklinin aksine bu ofis ortamına da uygun.  Beyazın, siyahın, pudranın üzerine olur.


Gördüğünüz gibi takıda gümüş-beyaz altın rengini değil de sarı altın rengini seviyorum. Bir takım kırolukların dışa vurumu da diyebiliriz :). Bu aslanlı kolye de yine geyikli gibi gömlek-kazak ikilisiyle en güzel olur bence. Ama daha yaz başındayız, kazaga çok var bekleyemezdim. Hemen her şeyle takılır bir kolye. Üstelik 1,5 dolar gibi komik bir fiyata.




Aslanlı kolyeden bir de Rihanna'da var. Aynı yerden aldık. Hem yaşam hem giyim tarzımız çok benzer.

Benim aldıklarım bu kadar. Denemek isterseniz sheinside'ı çok tavsiye ederim. Esen kalın.



7 yorum:

Adsız dedi ki...

buralardan alışveriş yapmak güvenli mi?emin olamadım yoksa sheinside den elbise almak istiyorum.bir de yabancı siteler olunca istanbula ulaşır mı kargo ücreti var mı vs. çok hoş kolyeler :)

Adsız dedi ki...

zaradaki ceketlerin aynıları sitede mevcut ve fiyat olarak cok cok daha uyguna geliyor. Risk almaya değer mi sizce :)

as royal as a queen dedi ki...

ben bir sorun yaşamadım, istanbul'dayım. gayet vakitlice geldi. kargo ücreti yoktu. yanlış hatırlamıyorsam daha hızlı gelmesini istiyorsanız kargo ücreti ödüyorsunuz ama 3-4 haftada gelmesi sizin için sıkıntı değilse kargo ücreti yok.

zara'nın ceketlerini burada ve daha ucuza bulmuş olmanıza şaşırdım. ben görmemiştim. dediğim gibi ben bir sorun yaşamadım. 75 euro'yu geçmediğiniz sürece sıkıntı olacağını sanmıyorumç:)

Unknown dedi ki...

Ödeme Nasıl oluyor Euro olarak mı ödeyeceğiz 😂anlayamadım😢

as royal as a queen dedi ki...

evet zeliha euro olarak ödeniyor. kredi kartına euro olarak yansıyor.

DANAANA'S dedi ki...

Beden olarak nasıl?Kalıplar buradakiyle aynı mı?

Unknown dedi ki...

Ödeme sırasında sorun yaşıyorum nasil halledebilirim bi bilginiz var mı