23 Nisan 2014 Çarşamba

Rimmel - Reggae Splash 705 Oje




Rimmel'in bu şişko kapaklı 'salon pro' serisini bir süredir merak ediyor denemek istiyordum, sonunda iki rengini aldım. İlki bu gördüğünüz. Öncelikle bu seriye dikkat ettiniz mi bilmiyorum, oldukça geniş bir renk skalasına sahip. Bu kayısı renginin bile bir açık bir de koyu tonu vardı.



Bu rengi kavun içi, turuncu ya da başka şekilde nitelendiremedim, bildiğiniz 'kayısı rengi'.
Şişede daha zottirik bi renk gibi duruyordu, tatillerde sürerim diye aldım ama tırnakta oldukça pastel ve yumuşak durdu. Hatta nude oje kapsamına bile girebilir, ofis için de uygun bence. Rengi ben bayağı beğendim.



Doku olarak açıkçası biraz hamursu buldum. Şöyle ki,  ya çok ince tabakalar halinde 3 hatta 4 kat süreceksiniz ki renk belli olsun, homojen görünsün. Ya da biraz yoğun iki kat halinde süreceksiniz ve kurumasını bekleyeceksiniz uzun süre.

Fotoğraflarda gördüğünüz 2 kat normal kalınlıkta sürülmüş, base coat veya top coat kullanılmamış hali. İşte iki katta rengi elde etmek isterseniz  de kuruması biraz zaman alıyor.


Yukarıdaki fotoğraf gün ışığında odada, alttaki ise açık havada çekildi. Yani açık havada daha nude tonlarına kaçarken nispeten gölgede daha turuncumsu oluyor.


Sonuç olarak çok bayıldığım veya çok şikayetçi olduğum bir yapısı olduğunu söyleyemem  bu ojenin. Ama rengi çok sevdiğim için yazın sık kullanacağımı düşünüyorum. Rimmel'den aldığım diğer rengi de kullandığımda yazacağım. 


Herkese sevgiler.

Hiç yorum yok: